De les estepes a les Muntanyes. En bicicleta per Kirguizistan i Kazakhstan

Kazakhstan i Kirguizistan. Deserts, estepa i muntanyes. Més de 2000km pedalats per tot tipus de paissatges: Una duna, un petit “cañon de Colorado”,ports de muntanya a més de 3000m d’alçada, muntanyes, llacs …. però sobretot, moltes anècdotes.

En Xavi Tarafa, ha agafat un any més la bicicleta per viatjar i tres anys després ha tornat a Àsia Central. Com sempre, el tindrem a Coneguem el món explicant-nos el seu viatge, ple de descobertes i anècdotes que escoltarem mentre veiem les fotografies del seu viatge. Us ho perdreu? 

Imagen

Demà DIVENDRES 18 de GENER a l’auditori del Centre Cultural Can Fabra a les 19h. Us esperem!!

Tags: Amu Daria, Esdeveniments, Kazakhstan, kirguizistan, La ruta de la seda, Viatges en bici,Xavi Tarafa, xerrades de viatges

Anuncis
L'entrada va ser publicada el General per German el Gran Iconoclasta, Grand Overlander y Big Muzungu!!. Guarda l'enllaç permanent.

Quant a German el Gran Iconoclasta, Grand Overlander y Big Muzungu!!

Viajero incombustible, aventurero, soñador, cartógrafo, explorador, arquitecto antes de la crisis, está convencido de ser la reencarnación de Ibn Battuta, Marco Polo, Da Gama, Colón y Magallanes. Sus repetidos fracasos amorosos y en los negocios conforman el retrato de un verdadero perdedor. Un romántico de los años de las grandes exploraciones que detesta los aviones y le gusta entrar en nuevos reinos surcando mares, atravesando pasos de montaña nevados, remontando rios. "Pertenezco a esa nueva generación para la que el mundo se ha convertido en poco mas que una ciudad, para los que un aeropuerto internacional no es muy diferente a una estación de metro, soy de esos que ha pasado mas veces por el aeropuerto de Estambul que por la estación de Camp de l ' Arpa, por Khao San o Pajarganj que per muchos barrios de su ciudad, que puede quedar con unos amigos indistintamente en la Plaza Real como en una playa de Sri Lanka; para los que el viaje es algo tan natural como comer o dormir. Nos tocó vivir una época no muy buena para ciertas cosas, sin embargo nos tocó la mejor de todas para conocer el mundo con nuestros propios sentidos"

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s