EL TALLER DE TE

Us convidem a la darrera activitat del Tercer Cicle de la Ruta de la Seda: DIJOUS 30 DE MAIG (19-21h) al Centre Cívic la Sagrera-La Barraca.

“EL SABOR DEL TE, ELS DIFERENTS GUSTOS DE LA RUTA DE LA SEDA”

Voleu aprendre a preparar i tastar un bon te?

De la mà del Jordi Castellanos i la Nàdia Ayasreh, dos amants de la Ruta de la Seda, en aquest taller coneixereu els diferents tipus de te que es beuen al Pròxim Orient, al Caucas, a l’Àsia Central o a l’Orient més llunyà; els seus orígens, la seva història i les seves propietats terapèutiques, i aprendreu la manera més correcta de preparar-los.

Screenshot_2013-05-24-00-57-44-1

3er cilce ruta de la seda_talller te

IMPORTANT: Activitat gratuïta, però precisa RESERVA PREVIA responent a aquest mail:

info@larutadelaseda.cat

Aforament limitat a 15-18 persones.

Us esperem!!!

L'entrada va ser publicada el General per German el Gran Iconoclasta, Grand Overlander y Big Muzungu!!. Guarda l'enllaç permanent.

Quant a German el Gran Iconoclasta, Grand Overlander y Big Muzungu!!

Viajero incombustible, aventurero, soñador, cartógrafo, explorador, arquitecto antes de la crisis, está convencido de ser la reencarnación de Ibn Battuta, Marco Polo, Da Gama, Colón y Magallanes. Sus repetidos fracasos amorosos y en los negocios conforman el retrato de un verdadero perdedor. Un romántico de los años de las grandes exploraciones que detesta los aviones y le gusta entrar en nuevos reinos surcando mares, atravesando pasos de montaña nevados, remontando rios. "Pertenezco a esa nueva generación para la que el mundo se ha convertido en poco mas que una ciudad, para los que un aeropuerto internacional no es muy diferente a una estación de metro, soy de esos que ha pasado mas veces por el aeropuerto de Estambul que por la estación de Camp de l ' Arpa, por Khao San o Pajarganj que per muchos barrios de su ciudad, que puede quedar con unos amigos indistintamente en la Plaza Real como en una playa de Sri Lanka; para los que el viaje es algo tan natural como comer o dormir. Nos tocó vivir una época no muy buena para ciertas cosas, sin embargo nos tocó la mejor de todas para conocer el mundo con nuestros propios sentidos"

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s